Linki osa

Re: Linki osa

Postprzez cylon1 » poniedziałek, 26 września 2016, 19:18

Panowie i Panie odbyłem dzisiaj całkiem fajną rozmowę odnośnie linek. Firma jest otwarta na współprace, ale potrzebuje waszej pomocy odnośnie wymiarów linek. do tylnego hamulca, ssania i sprzęgła mam, brakuje do gazu, przedniego hamulca oraz napęd licznika. Zmobilizujcie się i jazda do pomiarów. Firma posiada pancerze w różnych kolorach, czarne, białe, kremowe, siwe, czerwone.
Avatar użytkownika
cylon1
 
Posty: 506
Dołączył(a): niedziela, 29 lipca 2012, 09:20

Re: Linki osa

Postprzez halcik » poniedziałek, 26 września 2016, 20:57

Mogę zmierzyć ze współczesnych, hamulec jest na chudej lince, ale długość była ok, licznik ma dobrą długość.
Gaz w m50 i m52 będzie chyba inny
Avatar użytkownika
halcik
Moderator
 
Posty: 2224
Dołączył(a): poniedziałek, 13 stycznia 2014, 15:38
Lokalizacja: Kutno

Re: Linki osa

Postprzez KarolOsaM52 » środa, 5 października 2016, 14:50

Panowie, kto ma orginalne linki prosimy o ich wymiarowanie spróbujemy dorobić na wzór :)
2x Osa M52 (trzecia podczas kompletowania), Simson S51, 2x Komar Sztywniak
W przyszłości: kolejna M52, Junak M10, WSK B1, SHL M11
Avatar użytkownika
KarolOsaM52
 
Posty: 1214
Dołączył(a): wtorek, 29 września 2015, 18:17
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa

Re: Linki osa

Postprzez buurzyk » piątek, 30 grudnia 2016, 12:08

Witajcie.
Staram się przed finalnym składaniem dopasować wszystko do siebie, żeby nie było niespodzianek.
Długo szukałem dekla bębna tył i napędu licznika. Ostatnio się za to zabrałem i pojawiło się pytanie?
Na zdjęciach przedstawiłem problem.
Jak zamocuję linkę licznika w gniazdo dekla to głębokość "studni" wałka napędu wynosi ok. 65mm.
Wałek kpl. złożony jak w katalogu z tulejką krótką + długą + podkładką i zakrętka z lewym gwintem ma ok. 59mm
Zostaje 6mm luzu między dłuższą tulejką a końcem pancerza linki.
Studnia wałka ma jednakową średnicę i nie ma żadnego oporu dla dłuższej tulejki łożyskującej.
Czy przy obracaniu się ślimacznicy wałek nie przesunie się w stronę linki licznika i nie dojdzie do awarii?
Pomyślałem, że gdyby końcówka linki licznika przed podtoczeniem na blokadę była o te 6 mm dłuższa to ładnie by ustalała wałek i nie miał by on możliwości przesuwania się w "studni"
Czy mogę prosić o fotkę oryginalnej końcówki linki licznika, może oryginał był w tym miejscu dłuższy?
Moja stara linka (nie wiem czy oryginalna) oraz współczesna podróbka mają podobne rozmiary ta współczesna nawet o 1mm na korzyść.
Jak to u Was wygląda?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
buurzyk
 
Posty: 28
Dołączył(a): wtorek, 20 stycznia 2015, 17:42
Lokalizacja: Suwałki

Re: Linki osa

Postprzez hornetino » piątek, 30 grudnia 2016, 14:57

Oryginalna końcówka linki nie była dłuższa. Tulejki (wykonane z brązu) wchodziły na wcisk. Zapewne poprzedni właściciele wyjmowali je w kierunku linki, a nie śruby i otwór się wyrobił.
• Osa M52 (1963) • Komar MR232 (1967) • Komar 2328 (1970) •
Avatar użytkownika
hornetino
 
Posty: 679
Dołączył(a): sobota, 1 stycznia 2011, 23:44
Lokalizacja: Warszawa

Re: Linki osa

Postprzez umszlak » piątek, 1 grudnia 2017, 16:47

witajcie
zakupował ktoś z was linki na alledrogo od gościa o nicku wieprzmak?
OSA M52 '63, Romet salto'88
Avatar użytkownika
umszlak
 
Posty: 34
Dołączył(a): niedziela, 30 września 2012, 08:49
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Linki osa

Postprzez cylon1 » piątek, 1 grudnia 2017, 19:56

Powołaj się na mnie a sprzeda ci o wymiastach takich jak podawałem i będzie wszystko wg oryginalu
Avatar użytkownika
cylon1
 
Posty: 506
Dołączył(a): niedziela, 29 lipca 2012, 09:20

Poprzednia strona

Powrót do Karoseria i zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron