KAPITALNY REMONT SILNIKA

KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez Benycchbc » piątek, 7 lipca 2017, 09:22

Drodzy,
Ponawiam zapytanie czy znacie kogość dostępnego od ręki kto zrobi generalny remont silnika s-33?
Niestety sam tego nie zrobię a i nie znam kogoś zaufanego co zrobi to dobrze.
Będe wdzięczny za informację ?
Pozdrawiam
2 x WFM OSA M52
Benycchbc
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 3 sierpnia 2016, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez Benycchbc » wtorek, 19 grudnia 2017, 20:11

Nikt mnie wtedy nie poratował, ale jakby co znalazłem jednoosobowy warsztat gdzie udało mi sie zrobic kapitalny remont.
Czas oczekiwania ok 1,5 miesiąca od momentu dostarczenia silnika, wcześniej czekałem ok 6 miesięcy w kolejce.
Nie wiem jak działa bo jeszcze nie było okazji odpalić ale wizualnie sami oceńcie.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
2 x WFM OSA M52
Benycchbc
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 3 sierpnia 2016, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez KarolOsaM52 » wtorek, 19 grudnia 2017, 20:57

Nie chodzi o to ze ktoś cię nie poratował, tylko po prostu ciężko jest polecić jakiś zakład. To tak samo z nowo dorabianymi częściami. Nie wiadomo co dobre :). Najważniejsze żeby należycie pracował. Czy jesteś w stanie zdradzić koszt remontu silnika i gdzie to robiłeś ? Całkiem nie przypadkiem słyszałem ze polakierowałeś juz swoją Ose, i to chyba mój ulubiony i najlepiej leżący na tym skuterku kolorek. Tak czekam kiedy się pochwalisz?
P.S Gaźnik nie od Osy ten co masz to 26U3.
2x Osa M52 (trzecia podczas kompletowania), Simson S51, 2x Komar Sztywniak
W przyszłości: kolejna M52, Junak M10, WSK B1, SHL M11
Avatar użytkownika
KarolOsaM52
 
Posty: 1432
Dołączył(a): wtorek, 29 września 2015, 18:17
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez cylon1 » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:00

Wizualnie bardzo ładnie. Tylko ta kapa jakoś nie pasuje 8-)
Warszawa 223 1969r, Fiat 126p 1990r, Osa M52 1964r, 2x motorynka M3 1990, Wsk b3 ex 1971r, Rower Diamond Męski 1947r. TEL. 603853328
Avatar użytkownika
cylon1
 
Posty: 613
Dołączył(a): niedziela, 29 lipca 2012, 09:20
Lokalizacja: Czersk (pomorskie)

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez KarolOsaM52 » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:05

Zdjęcie kapy dedykuje osobie która nie lubi zbyt dużych ilości elementów chromowanych i polerowanych, ale w swoich silnikach ma też wypolerowane kapy :)
Yarku jak ci się podoba ? :lol:
2x Osa M52 (trzecia podczas kompletowania), Simson S51, 2x Komar Sztywniak
W przyszłości: kolejna M52, Junak M10, WSK B1, SHL M11
Avatar użytkownika
KarolOsaM52
 
Posty: 1432
Dołączył(a): wtorek, 29 września 2015, 18:17
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez halcik » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:17

Na tym gaźniku silnik może działać niepoprawnie, problem z przejściem między niskimi a wysokimi obrotami. Filtr jest w opłakanym stanie i powinieneś pomyśleć o łataniu lub wymianie siatki. Wygląd noc nie świadczy ale wygląda ładnie- czysto plus polerka. Ja akurat mam odmienne podejście co do wyglądu, ale to akurat jak mniej ważne. Zakładaj i odpalaj, jak wyregulujesz niskie obroty to wrzucaj filmik
Avatar użytkownika
halcik
Moderator
 
Posty: 2562
Dołączył(a): poniedziałek, 13 stycznia 2014, 15:38
Lokalizacja: Kutno

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez arthek » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:31

Jak wyżej koledzy napisali...
Poza tym lewa "wczesna" kapa nie współgra z numerami silnika.
Czy wiesz co i jak było robione w silniku? Czy masz wiedzę z użyciem jakich części przeprowadzony był remont ? Mówił Ci coś człowiek który to robił ? ( jaki tłok, jaki wał - kupowany nowy współczesny czy oryginał regenerowany , jakie łożyska główne , czy wklejane w gniazda czy nie, co było robione przy sprzęgle , skrzyni biegów - w jakim była stanie itp , itd....)
Masz jakiś papier i rachunki od niego co wymienił w silniku czy wszystko na gębę ?
Ostatnio edytowano wtorek, 19 grudnia 2017, 21:36 przez arthek, łącznie edytowano 1 raz
[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/21217] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/21217/icon3.png[/IMG][/URL]
Avatar użytkownika
arthek
 
Posty: 981
Dołączył(a): wtorek, 21 kwietnia 2009, 21:45
Lokalizacja: Kielce

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez Benycchbc » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:36

Panowie przecież żarty sobie robię z tym ze mnie nikt nie poratował :)
Bo wiem ze każdy jak tylko może zawsze pomoże i tutaj podziękowania za wsparcie w całości dla kolegi Yarka i Zygzaka na których zawsze można liczyć. Karolu dziękuje za Twój kolor :) Może w okresie miedzy świątecznym jak się wyrobie zacznę chwalić sie zdjęciami z całej renowacji.
Wracając do silnika tak wiem gaźnik nieoryginalny, ale póki co innego nie miałem zobaczymy jak będzie sie zachowywał po odpaleniu. Siatka w filtrze oczywiście do wymiany, ale to tylko zabieg estetyczny.
2 x WFM OSA M52
Benycchbc
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 3 sierpnia 2016, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez arthek » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:39

Benycchbc napisał(a):Panowie przecież żarty sobie robię z tym ze mnie nikt nie poratował :)
Bo wiem ze każdy jak tylko może zawsze pomoże i tutaj podziękowania za wsparcie w całości dla kolegi Yarka i Zygzaka na których zawsze można liczyć. Karolu dziękuje za Twój kolor :) Może w okresie miedzy świątecznym jak się wyrobie zacznę chwalić sie zdjęciami z całej renowacji.
Wracając do silnika tak wiem gaźnik nieoryginalny, ale póki co innego nie miałem zobaczymy jak będzie sie zachowywał po odpaleniu. Siatka w filtrze oczywiście do wymiany, ale to tylko zabieg estetyczny.

Na tym gaźniku nie będzie chodził.
Średnica gardzieli 26mm to najmniejszy problem, inna średnica dysz, kąt podcięcia przepustnicy itp
Szukaj kompletnego PEgaźnika GM 24 chociażby od SHL ( u1) i daj oraz razu do regeneracji przepustnicy i uszczelnienia korpusu teflonem.
Nowe CHINOLE omijaj szerokim łukiem.
Boczne wejście do gaźnika od ZYGZAKA i masz piękny gaźniczek.
[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/21217] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/21217/icon3.png[/IMG][/URL]
Avatar użytkownika
arthek
 
Posty: 981
Dołączył(a): wtorek, 21 kwietnia 2009, 21:45
Lokalizacja: Kielce

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez Benycchbc » wtorek, 19 grudnia 2017, 21:43

Przed remontem chodził ma tym gaźniku, nie wiem tylko czy to było przyczyna, ale wkręcał sie szybko na wysokie obroty.
2 x WFM OSA M52
Benycchbc
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 3 sierpnia 2016, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAPITALNY REMONT SILNIKA

Postprzez Yaro » środa, 20 grudnia 2017, 16:03

No wkręcał sie bardzo szybko o czym miałem okazję się przekonać :lol: . Oczywiście wygląd nie świadczy o tym jak został zrobiony remont (mój silnik w Jawie też pięknie wyglądał) ale dajmy szansę Bennemy niech odpali, powie co i jak i wtedy zacznijmy się wypowiadać. Aaaa - jakby co to chyba mam na zbyciu kapę od póxźniejszych silnikó - może mała wymiana?
PS. Karolu, polerowaną kapę założyłem w jednym silniku, żeby pokazać wszystkim jak nie powinno się robić :D
Osa M 52 x 3, Osa M 50, Jawa 250, Pannonia TLF de luxe, IFA BK 350, SHL M06 T, Junak M10, SHL M11, Simson SR 2
Avatar użytkownika
Yaro
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 16:19
Lokalizacja: Sulejówek


Powrót do Silnik i osprzęt

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron