Podjęłam decyzję o zamknięciu projektu Osiara.

Z dniem 30.05.2019r. po 10 latach przestanie działać strona i forum Osiara.

Dziękuję Wszystkim za współpracę.
Justyna Barska-Rozenblat "Osiara"

Osa M50 okcia

Pochwalcie się Waszymi Osami

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » środa, 28 listopada 2018, 12:47

dzięki :D
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » środa, 28 listopada 2018, 12:55

halcik napisał(a):W temacie o osłonie łańcucha jest namiar na osobę, która to dorabia. Klapka pod licznikiem to allegro albo dział kupię



jeszcze raz dzięki. Telefon wykonany, osłona już dzisiaj będzie wysłana. :D
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » czwartek, 29 listopada 2018, 11:05

jak Wam się podoba moja produkcja ;) Wiem brak podfrezowań, ale już odpuściłem sobie.
Jeżeli ktoś chciałby taki zestaw do samodzielnego stworzenia zębatki, jak na ostatnim foto to mogę wysłać 60pln
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » sobota, 1 grudnia 2018, 19:22

sie narobiło!
przed lakierowaniem próbowałem poskładać elementy do kupy i całe szczęście w nieszczęściu.
Osłona nóg(przód) pasował całkiem dobrze. Później nałożyłem kokon i stało się. Ciężko mi wchodził więc go z całej siły wcisnąłem i tak już został.
Po wielu próbach wyciągnięcia go, musiałem rozciąć blachę, która trzyma rurki.
Kokon mam z innej Osy. Wydaje mi się, że rurki wspawane z mniejszym rozstawem. Czy jest to możliwe?
Teraz mam problem, bo muszę taką blachę dorobić. Jakoś sobie pewnie poradzę, ale mam też pytanie. Czy ktoś w forumowiczów już miał taki problem. Czy ktoś dorabia ten element profesjonalnie?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez fabio » sobota, 1 grudnia 2018, 22:09

Cześć, u mnie też nie wchodzi do końca. tak do połowy jest ok, później coraz gorzej. W 3/4 klinuje się tak że musiałem za pomocą dźwigni to wyciągnąć. Jak przymierzałem to nie było zbiornika i mogłem to podważyć. Kurcze... nie wiem czy zbyt pochopnie tego nie pociąłeś. Z drugiej strony zawsze możesz pospawać. Powodzenia.
fabio
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 18 lipca 2018, 11:31

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » niedziela, 2 grudnia 2018, 08:29

fabio napisał(a):Cześć, u mnie też nie wchodzi do końca. tak do połowy jest ok, później coraz gorzej. W 3/4 klinuje się tak że musiałem za pomocą dźwigni to wyciągnąć. Jak przymierzałem to nie było zbiornika i mogłem to podważyć. Kurcze... nie wiem czy zbyt pochopnie tego nie pociąłeś. Z drugiej strony zawsze możesz pospawać. Powodzenia.


myślę, że bez większego problemu uda mi się zrobić nową taką blachę, ale fakt teraz trochę żałuję, że tak lekkomyślnie to porozcinałem :?
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez Yaro » niedziela, 2 grudnia 2018, 13:13

Pasowanie, pasowanie i jeszcze raz pasowanie. Wszystko trzeba dopsaować przed lakierowaniem bo potem wychodzą takie rzeczy.
Osa M 52 x 4, Osa M 50, Jawa 250, Pannonia TLF de luxe, IFA BK 350, SHL M06 T, Junak M10, SHL M11, Simson SR 2
Avatar użytkownika
Yaro
Moderator
 
Posty: 2472
Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 16:19
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Osa M50 okcia

Postprzez Karol » niedziela, 2 grudnia 2018, 21:19

Kokon konem ale te białe gumki na dźwigni walą po oczach :D takie zostają? :?
• Osa M52 (63r.) • Osa M52 (63r.) • Osa M52 (65r.) • Simson S51 • 2x Komar Sztywniak
W przyszłości: Kolejne Osiska, Junak M10, WSK B1, SHL M11
Avatar użytkownika
Karol
 
Posty: 1492
Dołączył(a): wtorek, 29 września 2015, 18:17
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa

Re: Osa M50 okcia

Postprzez cylon1 » niedziela, 2 grudnia 2018, 21:55

Właśnie chciałem o tym napisać ale nie wiedziałem czy wypada. Pasuje jak świni siodło.
Warszawa 223 1969r, Fiat 126p 1990r, Osa M52 1964r, 2x motorynka M3 1990, Wsk b3 ex 1971r, Rower Diamond Męski 1947r. TEL. 603853328
Avatar użytkownika
cylon1
 
Posty: 644
Dołączył(a): niedziela, 29 lipca 2012, 09:20
Lokalizacja: Czersk (pomorskie)

Re: Osa M50 okcia

Postprzez Yaro » poniedziałek, 3 grudnia 2018, 11:33

Też zauważyłem :) - zależy co się komu podoba ale na zlocie to już zebrałaby się "loża szyderców".
Osa M 52 x 4, Osa M 50, Jawa 250, Pannonia TLF de luxe, IFA BK 350, SHL M06 T, Junak M10, SHL M11, Simson SR 2
Avatar użytkownika
Yaro
Moderator
 
Posty: 2472
Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 16:19
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Osa M50 okcia

Postprzez arthek » wtorek, 4 grudnia 2018, 11:30

okiec napisał(a):sie narobiło!
przed lakierowaniem próbowałem poskładać elementy do kupy i całe szczęście w nieszczęściu.
Osłona nóg(przód) pasował całkiem dobrze. Później nałożyłem kokon i stało się. Ciężko mi wchodził więc go z całej siły wcisnąłem i tak już został.
Po wielu próbach wyciągnięcia go, musiałem rozciąć blachę, która trzyma rurki.
Kokon mam z innej Osy. Wydaje mi się, że rurki wspawane z mniejszym rozstawem. Czy jest to możliwe?
Teraz mam problem, bo muszę taką blachę dorobić. Jakoś sobie pewnie poradzę, ale mam też pytanie. Czy ktoś w forumowiczów już miał taki problem. Czy ktoś dorabia ten element profesjonalnie?


Co to za opony ?
[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/21217] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/21217/icon3.png[/IMG][/URL]
Avatar użytkownika
arthek
 
Posty: 1032
Dołączył(a): wtorek, 21 kwietnia 2009, 21:45
Lokalizacja: Kielce

Re: Osa M50 okcia

Postprzez hornetino » wtorek, 4 grudnia 2018, 11:33

hornetino
 
Posty: 946
Dołączył(a): sobota, 1 stycznia 2011, 23:44
Lokalizacja: Warszawa-Gocław

Re: Osa M50 okcia

Postprzez arthek » wtorek, 4 grudnia 2018, 11:37

hornetino napisał(a):;)

viewtopic.php?f=10&t=3381&start=40


Muszę sobie okulary zmienić ...albo okulistę.... :mrgreen:
[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/21217] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/21217/icon3.png[/IMG][/URL]
Avatar użytkownika
arthek
 
Posty: 1032
Dołączył(a): wtorek, 21 kwietnia 2009, 21:45
Lokalizacja: Kielce

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » wtorek, 4 grudnia 2018, 19:30

Kolejny, problem z którym się zmagam. Dotyczy gaźnika G20M.
Regenerować, odnowić ten oryginalny czy kupić na alledrogo za 80pln nowy?
Jeździcie na oryginałach, czy na tych zamiennikach?
czy kupić jakiś inny na którym lepiej Osa będzie chodziła?
Co radzicie?

20181204_172651.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez Yaro » wtorek, 4 grudnia 2018, 19:57

Oryginał do regeneracji bo inwestycja w nowe niepewna.
Osa M 52 x 4, Osa M 50, Jawa 250, Pannonia TLF de luxe, IFA BK 350, SHL M06 T, Junak M10, SHL M11, Simson SR 2
Avatar użytkownika
Yaro
Moderator
 
Posty: 2472
Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 16:19
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » wtorek, 4 grudnia 2018, 20:16

Yaro napisał(a):Oryginał do regeneracji bo inwestycja w nowe niepewna.

a na czy powinna polegać fachowa regeneracja i komu taki gaźnik oddać?
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez Yaro » wtorek, 4 grudnia 2018, 20:23

Dzwoń 663 433 637. Wszystko Ci powiedzą.
Osa M 52 x 4, Osa M 50, Jawa 250, Pannonia TLF de luxe, IFA BK 350, SHL M06 T, Junak M10, SHL M11, Simson SR 2
Avatar użytkownika
Yaro
Moderator
 
Posty: 2472
Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 16:19
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Osa M50 okcia

Postprzez okiec » wtorek, 4 grudnia 2018, 20:38

Yaro napisał(a):Dzwoń 663 433 637. Wszystko Ci powiedzą.

dzięki, jutro dzwonię.
pozdro
Avatar użytkownika
okiec
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 8 sierpnia 2018, 21:30

Re: Osa M50 okcia

Postprzez halcik » wtorek, 4 grudnia 2018, 23:14

Jak coś to telefon do Jacka
Avatar użytkownika
halcik
Moderator
 
Posty: 2651
Dołączył(a): poniedziałek, 13 stycznia 2014, 15:38
Lokalizacja: Kutno

Re: Osa M50 okcia

Postprzez kpt-bomba » niedziela, 16 grudnia 2018, 22:47

uwazam ,ze szkoda kasy na regeneracje. dobierz przepustnice byle tylko bardzo nie latala w środku. i tak masz obudowe gażnika od wsk.dość późny rocznik. jesli bylby od tej osy malby na froncie kołnierza do mocowania datę xx62.. tak czy siak zrób wyciagacz środka korpusu ze śrubki regulacji składu mieszanki gwint m6 x0,75 (uwaga 59 rok moze mieć m6x1) i pręta przyspawanego do tej śrubki a na nim odwaznik do wyciagania tego środka korpusu po wkreceniu w miejsce rozpylacza od spodu. jak wybijesz wyczyśc otworki okolo 0,5mm otworek w wewnetrznej częći korpusu,tej co ją wyprasowaleś(paliwowy) patrząć z boku korpusu,następny otworek w tym elemencie ma 0,4mmi wchodzi go gardzieli tej 20mm ,oraz trzeci otworek 0,5mmale juz w zewnętrznej częsci korpusu który tez wchodzi do gardzieli 20mm.Najważniejsze .jesli to silnik 150 cm to iglica w tych gażnikach różni sie od silników 125 wsk i wfm. ma mieć w górnej częsci 2,4 mm a w dolnej 2,0mm.. 125tki mają grubszą u dolu okolo 2,2mm. ustawienie poziomu paliwa jest nadal zagadką ale nadnienie ze 59 rok mial komore paliwa inaczej mocowana bo gaźnik byl odwrócony .potem po odwróceniu gażnika poziom zapewne musial sie nieco zmienić a w roku 60 także zmienili nakrętkę dolną na klucz 22 na niższą komora tym samym sie uniosla i znów inna regulacja poziomu paliwa. Dysza paliwowa ma byc 140 wg przeplyey ,a inne oznaczenie wg średnicy 80 czyli 0,8 mm
Tomasz Grzegorczyk tel 888197233
27xOSA. 29xWFM M06. Wózek WFM do Osy prototyp.
6xSHL Gazela.Peugeot BIMA 50.Terrot 125 ETD. Terrot 350 HCTL. Triumph 3TA DUTCH Skuter Terrot VMS 100. Wiatka WP 150. CEZETA 502. Heinkel 102 A1.
Citroen DS 19- 61r. Citroen SM-Maserati- 71r.
Avatar użytkownika
kpt-bomba
 
Posty: 626
Dołączył(a): sobota, 12 listopada 2011, 01:17
Lokalizacja: Kazimierz Dolny-Parchatka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wasze Osy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron