Osiara.pl - Skuter Osa - Forum - Rejestracja

REGULAMIN
Witamy Cię na forum OSIARA.pl!

Forum służy kontaktom i wymianie doświadczeń kolekcjonerów i pasjonatów polskiej motoryzacji, a w szczególności osób skupionych wokół tematyki związanej z polskim skuterem Osa. Każdy może dołączyć do tej małej społeczności. Jeśli chcesz wymieniać z nami swoje doświadczenie lub potrzebujesz pomocy przy odbudowie zabytkowych pojazdów, poświęć chwilę czasu na lekturę Regulaminu, co ułatwi nam wszystkim korzystanie z forum.
Staramy się, aby forum było miejscem bezpiecznym, ale nie możemy udzielić każdemu gwarancji bezpieczeństwa.
Aby dbać o bezpieczeństwo naszego serwisu potrzebujemy pomocy jego użytkowników, w tym przestrzegania przez niech pewnych zasad.
Jeżeli nie zgadzasz się z naszymi zasadami, to w każdym momencie możesz opuścić forum.
Korzystanie z forum przez użytkownika świadczy o akceptacji naszego regulaminu i zasad publikowanych w tym miejscu.

Regulamin może ulegać modyfikacjom. Użytkownik będzie każdorazowo powiadamiany o zmianie regulaminu wiadomością wysłaną na adres e-mail podany przy rejestracji.


Przyjęte zwyczaje
=================

Posługujemy się nickami, które powinny być proste i nie powinny sprawiać trudności w wymowie.
Nicki o wulgarnym, obraźliwym i nieczytelnym charakterze będą usuwane.
Nowy użytkownik poddawany jest weryfikacji drogą e-mailową.

Nowego użytkownika forum zapraszamy do "powitalni", gdzie prosimy wpisać kilka słów o sobie i swoich maszynach będących przedmiotem zainteresowania.

W komunikacji posługujemy się językiem polskim.
Należy dołożyć minimum starań, aby wpisy były czytelne i poprawne tak, aby nie było problemów z ich przeczytaniem i zrozumieniem.
Istnieje możliwość poprawiania błędów poprzez edycję swojego postu.

Mile widziane jest umieszczenie fotografii swoich superos i ich tabliczek znamionowych służących do celów badawczych. Zdjęcia użytkowników nie są obowiązkowe
Nie należy w tym miejscu wpisywać szczegółowych danych i podawać poufnych i prywatnych informacji.
Czyniąc to, robisz to na własną odpowiedzialność.

Nie musisz się przedstawiać, jeśli nie chcesz brać udziału w dyskusjach, umieszczać postów i odpowiadać na nie.

Posty zaśmiecające forum lub umieszczone w złym dziale będą usuwane.


Na tym forum zabronione jest:
=============================

1. Publikowanie treści, które: promują nienawiść, zawierają groźby, pornografię, nagość, nawołują do przemocy lub zawierają przemoc.
2. Publikowanie wpisów złośliwych, dyskryminacyjnych, agitujących politycznie.
3. Atakowanie, szkalowanie, zastraszanie i nękanie użytkowników forum lub innych osób.
4. Wyłudzanie danych logowania oraz uzyskiwanie dostępu do konta należącego do innego użytkownika forum.
5. Zabronione jest zbieranie treści i danych użytkowników forum oraz inne formy uzyskiwania dostępu do forum z wykorzystaniem narzędzi automatycznych (np.robotów, botów, pająków, programów kopiujących).
6. Przesyłanie wirusów i złośliwego kodu.
7. Wykorzystywanie forum do celów niezgodnych z prawem, wprowadzających w błąd.
8. Publikowanie komunikatów komercyjnych (spamu).
9. Wykorzystywanie naszych praw autorskich lub znaków, a także wszelkich łudząco podobnych oznaczeń.
10. Publikowanie na forum dowodów tożsamości, dokumentów zawierających dane osobowe, umów itp. innych osób i poufnych informacji o charakterze finansowym.
11. Wysyłanie wiadomości prywatnych (PW) o charakterze reklamowym do użytkowników forum bez ich zgody.
12. Wykonywanie działań, których celem jest wyłączenie, przeciążenie lub ograniczenie prawidłowego funkcjonowania oraz wyglądu forum, takich jak atak powodujący zablokowanie obsługi, ingerowanie sposób wyświetlania strony.
13. Ułatwianie naruszania naszych zasad, a także podżeganie do takiego postępowania.


Ochrona praw innych osób
========================

Szanujemy prawa innych osób i tego samego oczekujemy od użytkowników forum. Zabronione jest publikowanie treści lub wykonywanie jakichkolwiek czynności, które naruszają lub łamią prawa innej osoby, albo są w inny sposób sprzeczne z prawem.


Spam, reklama
=============

Spamowanie jest zabronione.
Proszę zgłaszać zauważony spam w formie raportu Moderatorowi forum do przeanalizowania i usunięcia.
Konta z których pochodzi spam i powiązane z nimi adresy IP będą usuwane i blokowane bez uprzedzenia.
Proszę nie odpowiadać na posty zawierające spam, ponieważ zwiększa to ilość pracy Moderatora, potrzebnej do ich usunięcia.

Promocja imprez, usług i produktów związanych z zainteresowaniami wspólnoty jest dozwolona.
Promocja innych produktów i imprez nie związanych z tematyką forum jest zakazana.
Rozmowa na luźne tematy związane z tematyką forum jest dozwolona na czacie.

W razie wątpliwości co do stosowności treści, skontaktuj się z Moderatorem, przed jej opublikowaniem.
Należy pamiętać, że istnieją techniki spamowania, które celowo hamują zdolność społeczności do oceny stosowności publikowanego linku.
Dlatego, proszę umieszczać tylko linki, które zawierają wyraźne miejsce docelowe.
Proszę unikać linków, które mogą się zdezaktualizować w krótkim czasie.


Usuwanie postów i treści
========================

Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia dowolnej treści lub informacji opublikowanej na forum przez użytkownika, jeśli uznamy, że jest ona sprzeczna z naszymi zasadami.
Jeżeli usuniemy treści użytkownika z powodu naruszenia praw autorskich innej osoby i użytkownik uzna nasze działanie za błędne, zapewniamy możliwość odwołania się od decyzji.
Wielokrotne naruszanie praw własności intelektualnej innych osób może skutkować zablokowaniem lub/i usunięciem konta użytkownika.


Zagrożenia
==========

1. Przyjmujesz do wiadomości, że na Forum korzystasz z nieszyfrowanego przesyłu danych.
2. Wiadomości przesyłane na Czacie nie są wiadomościami prywatnymi z uwagi na nieszyfrowane połączenie.
3. Treść postów i wiadomości Czat może być zmodyfikowana podczas ataku w czasie rzeczywistym, co może wprowadzić użytkownika w błąd.
4. Jeśli dokonujesz transakcji z użytkownikami Forum, za pośrednictwem Forum, robisz to na własną odpowiedzialność.


Spory
=====

Spory między użytkownikami forum i wątpliwości użytkowników może rozstrzygać Moderator.

 
cron